Friday 10 April 2009

Hari Good Friday

Taun tu nadai enggau urang Easter Vigil, tang sempat ga pagi tadi enggau urang sembiang Good Friday ba gereja St Paul, Siol Kandis. Maya aku datai sembiang baru udah berengkah, mensia mayuh endar bisi lebih ari 200 iko, mayuh agi ke enda dikelala.

Kami duduk diluar laban nadai agi endor dalam gerija,.salah diri empu meh laban ke laun datai. Hari saritu manah endar, enda panas semina ujan mimit aja.



Gerija St Paul, Siol Kandis

Tajapan saritu Public Holiday di Sarawak bisi ga sida call ari Malaya, enda disaut aku. Ukai semua sida din mereti pasal kitai, datai dirumah muka email, bisi ga ari sida iya nanya tu minta nya, enda tau enda saritu ga ngadu. Hari satu ila meh aku baru aku meri, enti iya amat berat pagila ga kini aku malas mel sida

No comments: