Saturday 23 May 2009

Daytrip ngagai KL

21 May, Travelling pulai-ari ngagai Nanga Lutak (KL), mansang ngena bilun Air Asia pukul 9.00 pagi, pulai ngena bilun MAS pukul 10.00 malam. Batang pejalai deka enggau urang mending ke penerang pasal financial performance kumpeni suku taun pertama. Ari LCCT ngena bas, ari jauh indu nyual tikit udah senyum ngumbuk kitai meli. Datai ba KL Central baru ngena teksi ngagai upis kami ba Menara TM, enchadi ke enda bejalai kaki niki bukit enti aku ngena LRT.

Menara TM, endur ke dituju nya ba tingkat 50


Leboh ke nepan teksi sempat ga meda penusah ba jalai alun, indu tambi ngena mutosikal kena lantak mentuka. Driba teksi ngetu nulung indu nya sekejab, leboh kami mupok agi duie duie tudah tuai nyabak tisi jalai, peda aku bisi bakal ba kaki.Bisi urang bukai nganjung iya ke Spital udahnya.

Mutosikal garing garing kena lantak ba Jalan Bangsar, KL


Sebedau begelumu ba Dewan Besai sempat aku ngabas pangan bukai gawa ba unit HQ. Sempat berandau enggau begambar enggau sida. Aku merati ke Culture sida ditu jarang makai tengahari, ukai pasal diet tang sangka aku udah makai jam pukul sepuluh.

Begambar enggau colleagues ari Penang, Malacca & KL


Bisi ujan mimit, gambar madangka Wisma Cygal, bisi upis TM dia


Gambar ari tingkat 50, madangka padang hoki Tenaga Berhad


Udah tembu mending ke jaku/pesan ari Tuai Telekom enggau pengawa bukai ba upis, aku al uterus nepan LRT ari stesen Kerinchi nitih pangan aku ngagai stesen Pasar Seni. Udahnya iya pulai ngena bas ke Seremban, pukul sembilan malam baru datai dirumah ko iya, pagi nurun kerja pukul enam. Merinsa endar gawa ba KL enti bakatu, nasib aku ulih besilat nulak tawaran gawa dia maya baru bebini suba.

Segau segau ba Petaling Street, apin entu mayuh urang maya nya


Stesen LRT Pasar Seni, jam pukul 7.13 lemai, ari agi terang ba KL


Model ERL, eni enda maya Sarawak bisi keretapi bakatu


Aku alu sesegau bejalai ngagai Petaling Street, nadai ga meli utai dia, enggai kiruh bebincing ke utai ba bilun, udah ngirup ai mata kucing aku mulai ke diri ngagai KLIA ngena LRT ari stesen Pasar Seni ngagai KL Central, ari nya ngena ERL. Aku endang jarang ngena teksi ba KL, baka lemai ari balat endar jam.

Bisi endar bida KLIA enggau LCCT ari pemayuh mensia, ba LCCT pagi tadi mayuh endar urang, KLIA ta puang peda aku. Ba smoking lounge pan mina bisi siko dua iko aja urang nginsap.

Nadai urang bukai, kediri aku aja ba smoking lounge, gambar tu di snap cleaner Bangla


Nyamai endar nepan bilun MAS maya pulai laban enda penuh, kurang ari setengah bala pasinjir, stewardess pan gaga meh laban nadai mayuh urang di intu. Bilun terengkah ba Kuching pukul 11.58 malam, datai di Rumah semak pukul satu. Lelak endang amat lelak tang siti penyamai traveling pulai ari tu kitai enda ibuh packing ke gari.

No comments: