Saturday 13 June 2009

Gawai Hari Kedua – Ke Samu, Paku

Formula kami sebilik ngintu Gawai tiap taun di rumahpanjai selalu bakatu, Gawai hari keterubah ngintu ba rumahpanjai diri empu, hari kedua bejalai ngagai rumahpanjai bukai. Kebuah iya bakanya, maya tu lah manah endar alai nemuai ngagai kaban bukai, maya urang bisi dirumah jam urang nadai mindah.

Taun tu kami bejalai ngagai menyadi aku di Lempaong, Betong. Rumah/langkau sida sebilik iya ke semak rumahpanjai dia. Kami nadai niki ke rumahpanjai laban anak aku ke biak meragam mai pulai.

Rumah panjai Lempaong, Betong digambar ari tanju rumah menyadi aku


Angkat ari Betong kami ngetu sekejab ba simpang Spaoh, meli upa lalis ke Laut ke bisi bejual dia. Laban ke udah semak menua Paku aku alu mai kami sebilik ke Nanga Samu, nemuai ngagai kaban/pangan ke sama gawa ba TM. Penundi iya aku ke Samu maya sida Gawai Antu taun 1997, zaman handphone agi mesai lengan (ATUR 450). Diatu nyamai endar sida ditu bisi coverage 013/019.

Berandau di bilik


Maya kami ke di Samu bisi temuai/pengabang ari jauh niki rumahpanjai sida. Kami menyanak kira sejam udah datai, baru ka mutar ke diri bejalai ngagai bilik bukai. Raban ke datai nya ari Sibu, sida nembiak sekula ari Methodist School (ko unggal aku), bala Boys Brigade. Sida iya alu di bai Tuai Rumah bejalai niti ruai ngapus ke rumah baru duduk ba ruai iya empu. Pengabang nya tadi diambat sida serumah ngena gendang, ajat enggau utai bukai meh, enda entu silik peda aku, enggai ke salah tusoi, aku rindang berandau enggau urang bukai maya nya.

Sida di Samu ngantik pengabang niki


Tuai Pengabang dilanggar ngena ai manis


Arapka sida tu udah besai ila agi ingat ke kitai


Kami mina sempat bejalai ngagai dua pintu aja, ukai enggai tama bilik bukai, bisi ga sida mai, tang bala nembiak meda udah semak ka pukul lima lemai, rauh rauh mai pulai, beguai ka mandi sungai.

3 comments:

Mr.J said...

bendar maia nyak unggal. bisi ngelu pala. enda patut enda.. hahha/

regards
http://bungaipengrindu.blogspot.com/

uchutedung said...

Sigi baka nembiak nya kaban. Manah nya nembiak ukai indai nembiak.

uchutedung said...

Enda ingat madah ngagai dek kaban. Nyadi nama blogger aku ke direjista ba blog baka tu endang uchutedung lalu ukai guyang. Enda ulih ditukar. Ulih ti deka tang suah amat ngachau emel aku.Arapka dek mereti (faham)

a.k.a guyang